Alla inlägg under juli 2014

Av marie75 - 24 juli 2014 11:54

Denna känslan jag går och bär på just nu är så underbar. När det går bra och jag känner att livet ler åt mig! Jag kan säga att livet ler otroligt mycket just nu! Jag älskar dig underbara känsla ! Jag njuter och jag ler! Jag triggas igång av framgången och lyckan och ja jag njuter verkligen :) Så tack för att det är min tur att möta denna känslan och tack för att det bubblar av glädje i min själ och i mitt hjärta. Tack för det går som på räls och tack för mitt mod och för min styrka :)

Miee :)

Av marie75 - 23 juli 2014 16:52

Varje dag går jag med musik i öronen men inte i dag och det räddade livet på mig kan jag säga utan att överdriva det minsta!! Jag är tacksam att lurarna låg i väskan annars hade jag legat på motorhuven på en bil som kom i håg hastighet som dessutom körde i fel riktning. Tack för att ni ser mig ! Nu är jag påväg hem till Malmö efter att sutit och pluggat sedan 13:30 och va uppe 04:15. Önskar er en fortsatt skön kväll


Miee

Av marie75 - 23 juli 2014 06:21

Godmorgon kära ni :) sovit gott? Tidig morgon vaknar sakta på Limhamn denna tidiga onsdag och jag är redan på jobb ;) Ännu mer plugg väntar idag efter jobb. Önskar er en underbar dag . Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 22 juli 2014 14:00

Tidsschemat tickar på.. Jag ligger absolut inte på sofflocket och pillar ludd från navlen även om det hade varit riktigt skönt vissa dagar... Prio ett prio två prio tre... Mitt hem är just nu långt ifrån knappt en sovplats och mina sovtimmar blir mindre och mindre men det går bra nu :) Bitarna faller på plats och jag njuter :) Tack :)

Av marie75 - 22 juli 2014 07:32

Visste är det en skön känsla med kärlek. Visst är det underbart att låta känslan komma fram. Njuta av stunden och bara följa med i känslan. Att få möta känslan får mig att älska mer och öppna upp mitt sinne. Att va san mot sig själv innebär också att jag är äkta mot andra, att våga släppa taget om den man älskar och låta känslan få rätt flöde eller för att gå vidare för att möta någon annan som är på samma nivå som en själv. Ta chansen och öppna upp låta hjärtat och hjärnan leva här och nu!


Önskar er en underbara dag :)

Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 21 juli 2014 07:34

Godmorgon kära ni :) Sovit gott? Min morgon kunde börjat lite bättre än denna morgon. Mitt huvud känns som det ska sprängas i bitar...


En ny vecka med nya möjligheter rullar på i hög hastighet. Spännande möten och en del avslut ska hinnas med denna veckan.

Tack underbara alla fina vänner jag träffade föra veckan, tack för all skratt glädje och kärlek :) är så tacksam för att ni finns. Ser fram emot denna veckan med ännu mer glädje och skratt :)

Tack till Restaurang Dalabadet för god mat trevligt sällskap och väldigt god service. Väldigt trevligt att se att så många Trellebor faktiskt samlas på ett ställe och det är verkligen helt underbart att komma " hem " Tack Tobias och Måns :) Ni är grymt duktiga.

Fånga dagen ;)

/ Miee

Av marie75 - 20 juli 2014 08:06

Jag behövde inte gräva så långt in, för mig blev det väldigt uppenbart snabbt och min ärlighet har talat. Inget förändras mer än att mitt hjärta har öppnats, och jag vet för jag känner igen känslan sedan tidigare jag har varit här tillsammans med dig många gånger men känslan är mer mogen och äkta denna gången. Jag vet att det är här jag vill stanna kvar och inte fly från vad mitt hjärtas röst viskar när du tar mig i din famn och kramar mig

Av marie75 - 19 juli 2014 06:59

Godmorgon kära ni! Nu är jag tillbaka igen ;) Min tid rinner ifrån mig i timmar och jag hinner inte med och prioterar de jag vill hinna med.... Fredag igår igen och då tog jag mys stund med en av mina nära vänner och en av hennes döttrar ) Tack för en helt underbar fredag ;) När jag kom hem somnade jag med paddan i knäet med en film ;) Igår skrev jag kontrakt på en ny lägenhet :) Nu blir det flytt ;)
Nu ska jag ta mig upp ur sängen och göra lite hushållsarbetet :) sen blir det stranden. En del att välja på dock. Får se om det blir Lomma, ribban, Falstebo eller dala idag...

Önskar er en underbara dag. Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards