Direktlänk till inlägg 30 januari 2015

Carpe diem

Av marie75 - 30 januari 2015 08:24

Då vart de fredag igen! Och sista denna månaden! Oj oj vilka händelserika veckor januari har bjudit på... Det har varit många beslut och väldigt mycket glädje och förståelse... Jag är väldigt tacksam för januaris veckor... Tack alla som har delat och funnits i mitt liv dessa veckorna . Nu vill jag öppna Februari och ta emot dig i min famn!

Idag får plan B ta över plan A .... För plan A går inte att utföra. Så idag stanna jag tåget och njuter av att jag faktiskt lyssna och börjar sakta acceptera att jag har varit med om ett trauma som förändrade mitt liv. Jag är tacksam att jag står på denna sida och får vara kvar här och ska njuta av att änglarna lätt mig stanna..


Ta inte livet för givet utan va tacksam för vad du har! Älska och låt älska en dag har du inte möjligheten att kunna ge kärlek till dom som är viktiga i ditt liv. Njut och älska tillbaka..




Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
Anytime you whisper my name, you'll see

Where every single promise I'll keep
Cause what kind of women would I be
If I was to leave when you need me most

What are words
If they're only for good times
Then they're done


And I know an angel was sent just for me
And I know I'm meant to be where I am
And I'm gonna be

Standing right beside you tonight
And I'm gonna be by your side
I would never leave when you needs me most


Anywhere you are, I am near
Anywhere you go, I'll be there
And I'm gonna be here forever more


I'm forever keeping my angel close




// Miee


Fånga dagen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards