Direktlänk till inlägg 8 januari 2015

Andliga familjen..

Av marie75 - 8 januari 2015 12:16

Jag ligger fortfaraden kvar i sängen.. Och känslan är helt underbar.. Jag njuter av att Universum tillsammans med Andevärden kan få till detta häftiga mötet.. Detta är så magiskt stort.. Det går inte att sätta fingrarna på de men känslomässigt så händer de så otroligt mycke.. Känslan och upplevelsen är klockren! Kroppen talar sitt eget språk och upplevelsen i säg går inte att ta fel på.. Det händer, det händer på riktigt ! Jag vet att samspelet är otroligt starkt.. Andevärden gör just nu en otrolig resa både fysiskt och andligt.. Och jag lever , jag andas och jag är en del av skapelsen i flödet i mellan två själar..


Att möta min andliga familj är för mig det häftigaste jag upplevt någonsin.. Alla bitarna föll på plats.. Vi visste redan innan vi mötes att vi möts.. Känslan att veta att vår familj är på väg att byggas upp på nytt.. Att vila  i känslan av lugn och känslan att ha kommit hem..

Resorna faller på plats en efter en från tidigare liv.. Att få äran att mötas igen och känna igen, blir stort otroligt stort.. en trygg och varm känsla som vaknar upp inifrån själen.. Att få uppleva och känna igen och veta att vi har varit där förut är så oroligt magiskt.. Att få älska och få uppleva känslan igen..

Att vara medial och möta min mediala familj gör mig otrolig lugn och ger mig en otrolig skön känsla i sinnero.. Jag lutar mig tillbaka och följer med på resan och njuter av själva skapelsen som Andevärden sköter med bravur! Tack till våra skyddsänglar och till våra guider för att ni tog oss hit och låter oss vara med i denna fantastiska skapelsen...

Tack för kärlek och respekt ! Tack för att ni för mig att förstå den magiska skapelsen och framför allt att ni öppnat flödet så jag kan känna  känslan både andligt och fysiskt!

//Linda-Marie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards