Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Naken..

Av marie75 - 6 januari 2015 20:59

Att blotta sina känslor kräver ett mod.. Och modet kräver styrka.. Styrkan kräver äkthet och ett hjärta som vågar skriva sina ord.. Jag klär av mig naken när jag blottar mina känslor och delar dessa här i min blogg.. Jag väljer att vara äkta och gå på min känsla som ibland har fått mig att inse att vägen ändras.. Mitt inre har slagits i bitar.. Och min lärdom har fått mig att inse att jag aldrig komma hit här jag står idag! Utan denna erfarenheten.. Planerna har byt färg och form.. Jag har byt ut människor i mitt liv för att mina val har förändras och personerna har varit fel för mig och jag har varit fel för dessa.. Men de betyder inte för mig att jag sätter mig ner och deppar ihopa... Utan hoppar på nästa tåg i erfarenheter och gå vidare med ännu stöttre insikt.. Och ännu mer säkerhet på hur min plan skulle se ut.. Att människor utifrån kommer och fullständigt slår i sönder en plan som va klar för mig, eftersom jag hade bestämt en annan väg.. Fick mig att vakna.. Det finns så mycket mer än de som alltid skriva i min blogg, bara en del av min vardag får plats i min blogg och jag har förstått efter dagens kommentar att många er känner igen sig i dettas livspuzzel. Jag har slutar att söka efter några svar.. Jag hade slutat att ens försöka och följde min plan som jag dock inte har skrivit något om, eftersom resan va väldigt känslig att skiva om, men min tanke va att dela med mig av den när den va i gång.. Nu va det inte meningen att jag skulle göra den resan själv... Och jag tack ödmjukast för de.. Jag tackar för insikter och för kärlek och vänskap som tog över och förde mig hit..


Tack för idag kära läsare.. 92 st bara idag när tittade för en stund sedan.. Tack för visat intresse för min blogg.. Tack för att ni lyfter mig och ifråga sätter mitt sätt att utrycka mig här.. En lärdom rikare...

Kärlek till er och tack för att ni finns! // Miee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards