Direktlänk till inlägg 6 januari 2015

Inspererad?

Av marie75 - 6 januari 2015 09:53

Telefonen har gått varm denna soliga och härliga morgon.. Och jag triggases i gång igen...



Jag får frågan hela tiden hur jag gör.. Hur jag gör för att behålla den positiva enegien levande inom mig. Jag samlar på människor som ger mig rätt känslor och rätt enegier, dom som inte ger mig de jag behöver, ger sig i väg på sina resor. Jag har gett mig själv en resa och jag har lärt mig att acceptera mig själv som jag är. Jag har lärt mig att älska mig själv. Att älska mig själv först. Att ge mig själv de där extra energierna. Att samla på människor som är på samma nivå eller som är på väg i sin resa.. Att inte låta andra människor sätta sig över dig! Du är värdefull och älskad för ingen annan är som du! Tyvärr så va jag tvungen att bryta mig loss när jag bestämt mig.. Smärtan att bryta sig loss är så otroligt tung att bära i början och rädslan kan skrämma livet av en... Men låt inte smärtan och rädslan övervinna över den styrkan du sitter inne me... Låt aldrig andra tala om för dig vad som är bäst för dig... Det är bara du som har svaret på dina frågor, genom att du lyssnar på din Magkänsla... där finns ditt svar... Alla måste någon gång gå ner och in för att dra bort rötterna. Rötterna ska dras bort i från den onda energierna och det är bara du som vet hur du ska läka igenom att göra detta.. Du är stark och du sitter inne me svaren.. Du kan och du är på rätt väg... Lägg inte energi på hur omvärden beter sig, och kanske inte ens accepterar din process i din nya utv... Allt handlar om räddslor och rädslor är de som äter upp din framtid.. Din framtid ligger i dina händer och det är nu förändringen ska läka dina sår.. Jag vet att resan är tuff och hård.. Men kärlek till livet och till dig själv är värt alla tårar och alla frågor som sakta börjar få svar.. Svaren vaknar sakta inom dig och du vet redan nu, vad som är bra för just dig. Börja samla på människor som lyfter dig istället för människor som vill hoppa och krossa och göra dig osäker och ännu värre till ett åtlöje... Det finns dom som valt att älska dig för den du är.. Kanske finns personerna där som ger dig rätt utrymme att låta dig gör din resa i lugn och ro. Kanske känner du dig en smula rädd för vad framtiden har att ge för du har en bild av något som har skrämt dig fram tills nu... Va inte rädd för att släppa taget om din smärta.. Va inte rädd för att låta någon annan älska dig för den du är.. Du är underbar precis som du är.. Utan en massa krav på att du ska vara på ett speciellt sätt så finns det människor som väljer att älska dig för att du är du! Att kunna växa tillsammans och va för sig... Att hoppa i sina egna skor krävs ett stort mod och en otrolig styrka och jag vet att du har både modet och styrkan.. Du har framtiden i din hand och det är du som är författaren till din egen livsbok.. Det är ditt liv.. Bara ditt och du väljer din väg.. Bara din egen väg.. Det finns alltid människor som finns på din väg.. Om du sträcker ut din hand så känner du vem som vill hålla om dig på din resa.. Vägen är öppen 2015 väntar på din förändring... Jag vet att alla klarar av detta eftersom jag fixade de.. Jag stod på pallen och tog emot ett pris... Priser är kärlek till mig själv och till omvärden.. Jag vet att tankens kraft tillsammans med magkänsla är de som gör att du vinner över dig själv. Du kan för du har styrkan att genomföra förändringen ...


// Miee

 
 
Ingen bild

carina

6 januari 2015 11:46

Kloka ord♡♡♡♡

marie75

6 januari 2015 11:58

Tack snälla Carina. Kärlek till dig

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards