Direktlänk till inlägg 31 juli 2014

Kärlek :)

Av marie75 - 31 juli 2014 21:08

Visst är det skönt med kärlek i renaste form. Det är helt underbaraste att ha sex och älska med någon man älskar och vill vara nära 24/7.... Men att få till puzzelbitarna på rätt plats är inte alltid så lätt.. Att hoppa i säng med någon för att man kan är tröttsamt för njutningen är inte den samma. Spänningen är slut innan akten har börjat.. Nej att mötas där och då och bygga sten efter sten.. Ett förtroende och tillit. En trygg och skön känsla som faktiskt blir starkare ju länge tiden går. Att känna hur hjärtat slår när 4 ögon möts.. Att råka snudda vid varandra när man möts och känna hur värmen växer i magen och hjärtat nästan stanna där... Att känna pirret i magen att känna att det nästan blixtar till när blickar möts. Att inte vilja gå hem och stanna kvar där i någons famn... Men förnuftet säger åk hem, för att visa att det är på riktigt denna gången. Att inte förstöra grunden .... Tillit och släppa taget om rädslan och vissa att personen är viktigare än själva sexet.. Det är för mig kärlek i renade form!


Linda-Marie

 
 
kaffehörnan

kaffehörnan

31 juli 2014 21:12

Hej hopp
Vad fina tankar du har

http://http:/www.kaffehornan.se

marie75

31 juli 2014 23:13

Haha ja du även jag kan och folk tror att dom känner mig igenom min blogg men så är det faktiskt inte!

/ Miee75

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards