Alla inlägg den 16 januari 2016

Av marie75 - 16 januari 2016 22:45

Kära ni. De händer så mycket just nu så mycket spännande saker :) så jag kommer ta en paus resten av denna månaden. Jag hinner tyvärr inte med er läsare , fb eller Instagram ! Livet och harmoni och sinnesro överlappar varandra hela tiden och min kost och mitt mående bara rullar på i positiva energier . Jag är så tacksam för dessa dagarna med bitar som faller på plats och nu ska jag fylla upp fler bitar , som gör att jag väljer att pausa för bloggen jan ut....

Jag sänder tacksamhet och glädjer och harmoni tillbaka till universum . Tack !!!!

Jag sänder ljus och kärlek till universum och tacka för öppningar i allt de som hänt och händer . Och jag vet att jag ska lägga fokus på det som ligger här just nu. Tack för vägledning och tack änglar och guider för kärlek och förståelse .... Ta hand om er och va rädda om er.


Ljus och kärlek ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards