Alla inlägg den 4 januari 2016

Av marie75 - 4 januari 2016 16:04

Snälla låt barnen vara som dom är. Nu är diskutionerna igång igen med personerna med diagnoser, på sociala medier . Vem säger att bara för att vi faktiskt inte har en diagnos beter oss normalt och vad är normalt ? Acceptera varandra för dom vi är och inte för dom vi inte blev... Alla människor med eller utan diagnos har samma förutsättningar som alla , men de handlar om oss som har dessa personerna i våran omgivning att se pesonen och inte diagnosen . Att våga lära känna dessa fanatiska personerna med kärlek och respekt. De finns så mycket kärlek som dessa person utstrålar.


Jag mår bra idag igen efter min utrensning dag 2 . Har haft en mysig dag men kära kollegier från förr och nu. Middagen idag innehöll kräftsallad men massa gott i .

Nu ska jag ta ännu en promenad innan mörket lägger sig riktig . Glöm inte reflexer så att ni syns i höstmörkret . Va rädda om er


Massa ljus och kärlek ~ Miee




Av marie75 - 4 januari 2016 08:07

Godmorgon kära ni. Sovit gott? Idag är det en härligt och kylslagen morgon , så jag börjarde morgon med att tända ljus och mediterade . Dag två med utrensningen. En härligt och uppfriskade promenad i -5 grader denna orörda och härliga måndag. Himlens alla färger vaknar till liv sakta och andras in denna friska höga luft fyller min själ med ännu mer glädje och harmoni . Tack du underbara härliga morgon för att du moder jord fyller på med denna energien


Tack alla underbara läsare som tar sig tid att titta in på min sida :)


Kärlek och ljus till er


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards