Alla inlägg den 3 januari 2016

Av marie75 - 3 januari 2016 18:38

Ja då va första utrensningen gjord. Jag blev väldigt imponerar kan jag säga efter första gången. Min kropp reagerade väldigt bra, och jag är tacksam för att de gick så bra.

Jag rekommenderar att pröva detta när du verkligen har tid. En halv timme efter jag druckit upp allt så fick jag en grym frossa, och jag fick klåda under revbenen på högersida en liten stund . Där jag känt av mina stenar . Efteråt blev jag jätte trött och sov i ca 45 trots att jag sovit hela natten. Jag är en person som springer ofta på toa när jag dricker mycke , men inte en ända gång på 2 timmar behövde jag gå på toa :) Jag har varit väldigt pigg efter avgiftningen. 3:5 timme efter åt jag min sallad :) och inte en ändå gång kände jag mig hungrig efter att ha drukit Jucien . Tack kära kropp för detta positiva resultatet . Imorgon kör jag dag 2 sen ska min kropp inte äta äpple på ett tag så kroppen läker ut ordentlig .

4 timmar efter gjorde jag en väldigt enkel fiskgratäng med broccoli och en väldigt god sås på fisk krydda med grädde och Torsk .


Hoppas att ni har haft en underbar dag i solen . Önskar er en skön och mysig kväll . Va rädda om er .

Ljus och kärlek ~ Miee

Av marie75 - 3 januari 2016 09:30

Godmorgon kära ni.


Nu kör jag avgiftning av Levern och Gallblåsan


En liter äpplejuice på färska äpple på fastande mage upprepa i två dagar.

Låt magen vila i minst 3 timmar innan du äter så gör en sallad på Vindruvor, papaya och äpple, så får du bästa resultat .


Lycka till :)


Ljus och kärlek ~Miee

Ovido - Quiz & Flashcards