Alla inlägg den 9 januari 2016

Av marie75 - 9 januari 2016 08:07

Godmorgon kära ni... Börjar morgonen med tända ljus och tar fram spikmattan. Fick en ny för ett tag sedan och är väldigt nöjd med denna presenten. Den är inte lika mjuk som min va. Tack , än en gång :)
Indian meditation samtidigt som jag njuter av spikmattan.

Ännu en fridfull morgon vaknar sakta dag 9 och gårdagen va fylld med kärlek och harmoni . Tack !!

Ännu en orörd morgon vaknar sakta och det är bara du som är författaren av ditt liv som målar dina färger till själens harmoni . Så måla själen med sinnerso och va ödmjuk mot dig själv . Vissa dig själv kärlek och respekt och möt världens möjligheter med ett öppet sinne med harmoni och sinnesro .


Tack universum och mina skyddsänglar som får mig att förstår resans steg . Tack för all kärlek och harmoni som infinner sig i själen. Tack för gåvan med känslor som jag känner och möter varje dag . Tack för vägvisaren och för tiden som landar rätt ...

Sänder ut kärlek till universum och tacksamhet och ljus för ledstjärnan som lysser upp min väg .

Tack ....



Ljus och kärlek ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards