Alla inlägg den 8 januari 2016

Av marie75 - 8 januari 2016 20:34

Mys dag hela dagen ... En perfekt dag här. Jag är verkligen i harmoni :)

Prövade att göra mango glass med banan i ... Helt okej faktisk . Inget socker på hela veckan! Nästa vecka börjar jag med min träning! Tränat hos sjukgymnasten men nu är jag redo för mer träning än de jag kört, maten går bra och min kropp vänjer sig helt perfekt vid mina maträtter :)



Önskar er en skön och mysigt fredag kväll


Ljus och kärlek ~ Miee



Tack universum :)

Av marie75 - 8 januari 2016 09:51

Det är en tyst och stilla och fridfull morgon . Ljusen är tända och jag njuter av en härligt känsla i magen ... Snön yrar rund husknuten och jag bara leer inombords . Jag är så grymt tacksam för känslan ... Tack universum . Tack för en bra start dag 8 ... Jag njuter fullständigt av känslan i min kropp ... Jag sänder kärlek och ljus tillbaka till universum denna fridfulla morgon ....


Ljus och kärlek ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards