Alla inlägg den 6 januari 2016

Av marie75 - 6 januari 2016 22:18

2016 försätter att överraska :) Det är så mycket kärlek dessa dagarna så jag blir helt magisk :) älskar dig 2016 ...

Idag har jag fångat in alla intryck och upplevelse. Jag är så tacksam för går dagen än... Jag njuter verkligen av allt och är fullständigt närvarade i de som fångade mig . Tack :)


Det har varit riktig mysigt och ha haft massa ljus tända och myst i pyjasbyxor idag :) De va skönt och bara va .


Ljus och kärlek ~ Miee

Av marie75 - 6 januari 2016 10:05

Godmorgon kära ni :)

Vintern kom på besök i dessa delar i Skåne i går . Jag är lycklig som ett litet barn av dessa vackra änglaflingor :) Att andas in denna höga luften fyller mig med ännu mer frid och harmoni . Tack universum för ett vackert vit Skåne :) Jag njuter varje sekund . Tack än en gång för överrakningen  igår :) Själen fick verkligen harmoni och sinnesro . Jag stannar kvar i känslan och njuter och låter den fylla mig med kärlek . Tack !!

Idag blir det pyjamas brallorna ett bra tag här hemma och landa ännu mer ...

Kärlek och ljus ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards