Alla inlägg den 11 januari 2016

Av marie75 - 11 januari 2016 22:47

Då njuter vi av all kärlek som universum sänder ut... För visst finns det massvis med kärlek , men det handlar om att våga öppna upp och ta emot denna magiska känslan ! Jag har fått så mycket fantastik kärlek idag , igen och jag är så evigt tacksam... Jag fick värdens bästa bemötande idag med massvis med kärlek ! Tack !

Jag målar min värld med kärlek och landar i harmoni ....

Tusen tack universum för allt vackert som själen och ögonen möter .. Tack för ljus och kärlek ... Tack för ett rent sinne och harmoni ...


Jag sänder kärlek och ljus ut till universum och tackar ödmjukast för ännu en fantastik och fridfull dag i harmoni .


Ljus och kärlek ~ Miee

Av marie75 - 11 januari 2016 07:18

Godmorgon världen :) Nu välkomnar vi en ny vecka med ännu mer dagsljus och kärlek . Fångar alla nya möjligheter med positiva energier . Dagen idag den är din och det är du som skapar vad du ska känna, hur du ska uppleva dina känslor . Det är du som ska måla din värd med dina färger . Det är du som är författaren av ditt liv... Skapa möjligheter som får ditt sinne och din själ att landa i lycka och harmoni ...


Fånga din värld :)



Ljus och kärlek ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards