Alla inlägg den 5 januari 2016

Av marie75 - 5 januari 2016 20:09

Nu landar jag efter en lyckorus dag... Jag är verkligen tacksam på alla sätt för idag. Tack universum för känslan som redan började i morse ... Tack universum för dagen idag . Tack för glädje och ödmjukhet och ord som fick mitt hjärta att stanna en liten stund ... Tack för dagen idag den va min och jag njöt varenda sekund .

Jag sänder kärlek och ljus till universum för dagen idag . Tack änglar och guider för vägen som ligger framför mina fötter .


Nu kryper jag upp i soffan och myser ännu mer ...

Ljus och kärlek till er ~ Miee

Av marie75 - 5 januari 2016 08:24

Godmorgon kära ni... Ännu en fridfull och harmonisk morgon vaknar med ett vackert himmelspel . Själen Sköljs av ännu mer harmoni och kärlek. Universum är så otroligt vacker när man vågar möta de som ögat ser och själen känner . Tack !! Magiska stunder. Universum öppnade upp en ny portal med ljus en portal med kärlek och nya möjligheter till att börja om på din nya resa. Min resa möte jag för 5 dagar sedan och jag är tacksam för vägledningen och gudingen och jag följer varje steg mot riktningen till mitt slutliga mål.


Vet du om att hjärnan behöver nya energier varje morgon ? För att den ska må bäst så behöver kroppen

En Banan

Havregrynsgröt

Valnötter ....

Och 2 liter vatten varje dag så mår du och kroppen bäst .

Givetvis så har jag ätit en super god frukost innehållande denna strarten på dagen.

Jag kommer ställa 2 frågor till dig idag ....

Hur gör du för att möta dig själv med en san bild av dig själv ?

Hur gör du för att var ärlig och möter din inre röst ?


Har du tänkt på en sak... Att de du sänder i tanken till andra får du oftas tillbaka själv ... Så va snälla i dina tankar om andra för universum kan tolka dina tankar och de du sänder att du måste lära dig något mer om de du sänder iväg .


Önskar dig en underbar och kärleksfull dag . Möt dig själv med kärlek som du vill bli bemöt av ...


Ovido - Quiz & Flashcards