Alla inlägg under februari 2015

Av marie75 - 8 februari 2015 08:25


Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag vaknar av att jag hör denna låten långt borta... Och nu går den varm i mina öron ifrån spotify ... Va bara tvungen att dela den här idag ....

Idag är det en så härlig blåsdag... Jag älskar såna dagar när vinden tar i ordentligt och blåser bort onödigt skit :)

Nina inhammar du gamle vän :) Hoppas att du har de bra kära du.



Vänner....



Aha...aha...aha,aha.


Vi e vänner, vi e friends,
nånting händer, ja de känns,
att idag, kan vi alla va me.
Vi e vänner å vi fann,
de vi känner för varann,
så följ me, se va livet kan ge.

Om du ringer, hem till mej,
mitt i natten, de e okej.
för du vet, jag finns här för dej.
Vindar vänder men du å jag,
vi ska va vänner natt å dag,
å vi vet, vi vet var vi står.

Vi e vänner, vi e friends,
nånting händer, ja de känns,
att idag, kan vi alla va me.
Vi e vänner å vi fann,
de vi känner för varann,
så följ me, se va livet kan ge.

Inga hinder stoppar oss,
inga lögner krossar oss.
För vi vet, vi vet var vi står.
Människor kommer, människor går,
men du stannar, å jag förstår.
Vi e friends å vi finns för varaaaann...

Aha...aha...aha,aha.

När du gråter kom ihåg,
när man delar är man två.
Å vi kan, hjälpa varann.
Ja tillsammans står vi här,
ser vart alla vindar bär,
å vår tro bara växer sej stark.

Vi e vänner, vi e friends,
nånting händer, ja de känns,
att idag, kan vi alla va me.
Vi e vänner å vi fann,
de vi känner för varann,
så följ me, se va livet kan ge.


Vi e mer än vänner,
vi e friends.


Önskar er en underbar dag

Fånga dagen // Miee

Av marie75 - 7 februari 2015 23:51

X två tusen... Har även denna veckan sussas fram i mitt liv.. Jag har lärt mig en otroligt nyttig sak denna veckan.. Jag vet verkligen var jag står till 100 procent och jag vet ännu mer om mig själv eftersom jag blev riktigt skrämd! Veckan har innehållit stora och viktiga saker för mig. Jag tackar universum för att jag faktiskt varit ärlig i mitt sätt att tänka ifrån början... Det har varit en stor blandning av mys med vänner och att stanna upp och lyssna in.. Att förstå och rätta till de som skulle va... Jag har hjälp en vän med en andlig stark enegie och jag är så stolt att de funkar! Tack för all hjälp !
Nu ska jag lägga mig med ett stort leende och drömma om mina 3 underbara syskon barn! Älskar er alla ! Tack än en gång för en bra och härlig dag!

Sov gott // Miee

Av marie75 - 7 februari 2015 19:45

Idag kan jag äntligen tala om vad som har planerats i hemlighet :) Min syster ska ha baby och jag ska bli moster igen :) och idag va det en hemlig dag.. Vi har fixat hela fm jag och vänner till syrran och gjorde de väldigt mysigt ! Är så glad att få dela denna dagen tillsammans med er alla ! Tack för ett bra och smidigt samarbete alla inblandade :) Detta va grymt kul :)

Blöjtårtan blev grymt fin ! Tack för ett bra samarbete tjejer :)

Klädstreck :)


Önskar alla en mysig kväll ... :)


Kärlek // Miee

Av marie75 - 7 februari 2015 09:00

Irriterad på alla skriverier om särskrivningar... Många av Sveriges befolkning lider av läs och skrivsvårigheter och nu ska de bli till ett skämt om deras handikapp! Lägg ner och läg enegier på annat i vårt media Sverige! Se att vi har ett problem istället för att göra oss till ett åtlöje i stället.. Jag kan säga efter dessa påhopp så är det väldigt många barn och undgomar som drar öronen åt sig, eftersom dom vet att det är något fel på just dom! Så snälla förstör och gå inte tillbaka i tiden utan gå framåt och sluta göra nar av någons handikapp !


Efter 39 år så har jag nu äntligen fått en utredning på att jag har dyslexi. Så stå på er där ute !

Önskar er en skön dag // Miee

Av marie75 - 5 februari 2015 16:10

Önskar er alla en skön helg.. Ska faktiskt  ta lite ledigt ifrån min blogg och lägga enegierna på helt andra saker denna helgen..

Kärlek till er // Miee

Av marie75 - 5 februari 2015 13:25

Jag forsätter på ämnet sedan sista inlägget... Och kommer tillbaka till de här med en illusion av en verkligheter som inte finns.... Vem är det som skappar denna, vi eller allt ifrån Andevärden? Vi går runt med våra papper ifrån olika meduim och väntar på att rätt människor ska dyka upp för att ett eller några meduim har sagt att de ska va så? Jag är meduim själv och måste säga att lev inte efter våran mal! Lev ditt eget liv! Sluta förlita dig på vad vi säger.. Lev ditt eget liv njut och skapa harmoni och kärlek till dig själv... En röd hårig kvinna som är 18 kan bli en mörkhårig kvinna i 30 års åldern.. Varför ? Jo för att vi kan känna in fel ! Att vänta i enegierna gör att du tappar din egen tid!
Jag vet av erfarenhet att jag förlitade mig helt fel enegier och la fokus på helt fel man! Jag fick alla tecknen till mig om honom och mig. Jag va helt säker att det va rätt... De skulle bli vi.. Och de va meningen. Jag fastnade tyvärr och blev insyltad av andevärldens enegier i alla tecken man kunde tänka sig.. Han valde en annan väg! Min dröm blev en otrolig stor besvikelser för alla medium hade ju sagt att de skulle bli vi.. Huset i Höllviken och alla änglafjädrarna som lede mig till honom igen efter så många år så fanns han i mitt liv igen.. Men vägen va inte vår! Så snälla gå på vägen själv ! Lita inte till 100 procent och följ inte malen du har skrivit ner efter att ha träffat diverse meduim. Du blir så otroligt såras av din illusion du har byggt upp pågrund av att Andevärden ville förmedla en sak till dig och de inte blir så.. Släpp taget och gå din egen väg. Om du träffar den rödhåriga 18 åringen så gör du de om inte så va de inte meningen.. Jag har varit hos otroligt kända meduim och måste säga att ingen har haft rätt! Ingen ! Smärtan efter att drömmen gått upp för en att det inte va rätt gör så otroligt ont.. Och det gör ont att måste gå vidare.. Jag är medial själv och det finns ingen som ska in och ta reda på något mer om mig utan jag går på min känsla.. Känslan är de viktigaste för mig.. Jag hoppas att ert liv är i rätt balans och att ni inte sitter med händerna i kors och missar eran livspartner när ni väntar på att någon annan ska komma in och ett meduim har sätt fel... Vakna och lev här och nu! Gör inte som jag gjorde och fastna i något som blir fel...


// Miee

Av marie75 - 5 februari 2015 07:29

Snälla nu får det faktiskt vara bra! Universum styr och ställer och gör oordning bland vänners energier och stoppar upp och får andra att få fel energier till sig! Sluta nu tack! Vad gör ni där uppe igentligen? Många , många gånger ifrågasätter jag faktiskt vad som händer? Hur kan ni ge en mal av saker som bara tagit ifrån ingenstans! Hur kan ni lura människor in i energier och dessa ängla tecken och ängla fjädrar blir så himla tokigt när svaret på frågorna blir tvärt om.. Snälla ställ iording på enegierna nu! Vänd blad och vänd rätt på Puzzelbitarna... Eller väntar ni på att de ska kräla maskar över lik? Vad är de som händer? Vänd de rätt nu! Ge inte en massa vackra tecken om det inte är där enegierna ska va! Sluta gå in illusionen om det ska kosta smärta och att saker ska krossas framför fötterna hela jävla tiden! Änglarna jag vet att ni hör mig.. Hjälp till här och vänd dessa enegierna rätt! Hjälp till och få fart på rätt energier innan förtroendet är helt borta!


Fixa detta nu! Tack // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards