Alla inlägg under februari 2015

Av marie75 - 13 februari 2015 18:29

Då kör vi så det ryker... Nu jävlar börjar de hända saker på riktigt :) Föränddingen är ett faktum... Vi jobbar på för fullt .. Hoppas att ni har en trevlig fredag :)


En hälsning med kärlek denna fredag :) // Miee

Av marie75 - 13 februari 2015 08:38

Det blev så mycket igår så jag hade inte ens tid att skriva i bloggen... Nu är jag här igen... Inatt satt jag och en vän uppe och pratade om livet i hennes hus. Det är full aktivitet i huset hon bor i andligt och inatt så hände det väldigt märkliga saker ännu en gång. Eftersom vi är andliga båda så kallade vi till oss väldigt starka enegier och och tro mig hände verkligen häftiga saker när vi kallar på våra beskyddade. De va väldigt starka manliga enegier som kom in och överraskad fullständigt med mycket kärlek och beskydd.

Nu ska vi fortsätta med att fixa både praktiskt och andligt. Önskar er en skön fredagen den 13:de



Kärlek // Miee

Av marie75 - 12 februari 2015 08:09

Att ställa om i kroppen efter en olycka fysiskt kan vara väldigt tufft psykiskt! Att vara beroende av andra när man klarar sig själv och inte vill vara beroende av någon kan vara en tufft resa bara de. Att dessutom acceptera att stanna upp och lägga om och värdera annorlunda är också en tuff resa... Tyvärr har jag förstått att många tror att när gipset är borta så är foten maraton färdig och färdig läkt. Jag möter väldigt många ego människor på resa varje dag som inte har något förståelse överhuvudtaget och det är väldigt jobbigt att springa på er över allt ...


Önskar er skön dag / Miee

Av marie75 - 11 februari 2015 22:27

Några tankar ifrån mig denna lite sena kväll... Att mötas av rätt enegier är väldigt viktigt för mig. Att mötas av en attraktion och kunna känna att mötet ger mig något att utv i. Jag vet att många dras till mig pågrund av att jag ligger i fas med rätt energier och jag har utstrålningen. Att släppa in rätt människor i mina enegier och kunna få ett ömsesidigt utbyte är otroligt viktigt för mig. Jag tar emot men släpper inte in vem som helst in på mitt liv. Jag är väldigt sårbar och bär på ett skal som det finns en nyckel till.. Att bygga stenarna rätt i grunden är att komma steg för steg och mötas i en harmoni och sinnesro som är A och O för mig. Att resa igenom livet och lära sig Sampel mellan två själar är väldigt viktigt grund för mig. Att kunna säga förlåt och gå vidare i erfarenhet att lärdom gör mig starkare och att grunden lägger ännu fler Stenar ..


Tack för idag !


Sov gott... // Miee

Av marie75 - 11 februari 2015 17:15

Tidigt morgon och sen eftermiddag.. Som jag har hoppat runt idag på mina kryckor! Helt slut i batteriet... Tufft och vara ute med en bruten fot.. Så nu är iallafall alla bitarna avklarade och nycklarna lämnade! Papperna är påskrivna och uppdraget är avslutat! Tack för all erfarenhet och lärdom under denna tiden.

Tack för all hjälp idag till er som har funnits där idag. Tack för alla mysiga Kramar och härligt bemötande. Tack för bra möte med alla inblandade .

Nu ska jag ta ledigt i kväll och försöka bli av med min huvudvärk som bankar på..


Trevlig kväll kära ni // Miee

Av marie75 - 11 februari 2015 05:53

Godmorgon kära ni! Idag väntar nya möjligheter och schemat är späckat igen.. Faktiskt så hade jag velat ligga kvar i sängen och fortsätt sova.. Men ska snart iväg och måste gå upp och göra mig klar...

Önskar er alla en skön och harmonisk dag // Miee

Av marie75 - 10 februari 2015 22:00

En lång dag är äntligen till ända... Idag har de varit fokus på helt fel enegier och som tyvärr slutade helt fel... Även jag lär mig av att inte gå igång på fel saker.. Dagen idag är en väldigt märklig sådan.... Jag är så duktig på att tala om för er alla som följer min blogg att lägga fokus på rätt enegier men idag lyckades enegierna få igång mig fullständigt, men även jag ska få käftsmällar för att förstå saker ibland... Dagen idag fick mig att vakna ordentligt...

Nu tackar jag för ännu en erfarenhet och lovar att jag ska lära av denna dagen...


Nu säger jag godnatt....


// Miee

Av marie75 - 9 februari 2015 22:22

Så... Nu är jag tillbaka igen! Har haft fullt på sedan igår och har lagt enegier på helt annat dessa timmar jag har varit ifrån min blogg och min Fb! Skönt att vara borta :) Och faktist lägga enegier på annat än blogg fb och internet ! Igår hamnade jag på Ikea en stund och droga med fullständigt i alla vackra vårfärger! Det va verkligen förändrat sedan jag va där sist.. Våren hade verkligen vaknat!

Många snygga färger i handukar.. Som får mig att tänka på ännu snyggare handdukar i Turkiet :) Ska verkligen ta tag i det här med resa inom de närmaste.. Detta året ska verkligen bli sommar och bad utomlands...

Igår blev det att testa ny maträtt :) och jag kan säga att jag är glad att BK finns :) inget för mig ... Men jag testade ...

Nu säger jag godnatt och tackar för denna dagen :)



// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards