Alla inlägg den 1 februari 2015

Nu.

Av marie75 - 1 februari 2015 22:20

Då säger jag hejdå till denna veckan! Oj var tog du vägen? Tack för ännu en härligt och skön upplevelse ! Tack för alla energier ... Nu öppnar jag dörren till vecka 6! Är ni redo... Nu kör vi...

// Miee

Av marie75 - 1 februari 2015 16:31

[Bild]

Tack för allt idag! Vilken energie och styrka! Jag är väldigt tacksam!


// Miee

Av marie75 - 1 februari 2015 02:05

Jag borde sovit för länge sedan.. men har sutit i telefon och haft en dialog med sjukvårdsupplysning och nu är jag lugn igen.. Jag va iväg på en sak i torsdags och nu har det dykt upp en komplikation efter mitt besök som inte riktigt slutade som de va tänkt ifrån början.. Och nu har de då blivit ett återkommande problem efter detta besöket så idag har jag pratat med 1177... Kön va väldigt lång trotts lördag natt..

Nu måste jag bädda ner mig för kl ringer snart...

Vi hörs senare idag..


Va rädda om er och njut av att februari väcker dig..


Välkommen du underbara Februari :)

Ovido - Quiz & Flashcards