Alla inlägg den 25 februari 2015

Av marie75 - 25 februari 2015 17:19

Åh vad jag älskar dig... Du vackra sol! Du bjuder på en massa fantastiska strålar och jag njuter av att se på dig. Tyvärr så sprang denna dagen ifrån mig fullständigt.. Jag har sutit i telefon hela dagen! Det finns saker jag förundras över just nu... Jag har näst in till slutat att bli arg för det finns viktigare saker än att bli arg, men när det finns människor som utöver makt över andra som dessutom jag tycker väldigt mycket om då kan även jag få igång enegierna väldigt snabbt, som jag då fick idag...

Önskar er alla en skön kväll // Miee

Av marie75 - 25 februari 2015 00:00

Vet du om att det finns änglar på jorden? Vi kallar dessa för våra vänner men någon av dessa är sänd för att öppna ditt hjärta och få dina ögon att gråta för att du ska rensa ditt förflutna... Är du rädd om din speciella ängel som är sänd för att ge dig den där Sanna kärleken och alltid älska dig vilkorslöst? Vågar du släppa taget om den där gamla och slitna resan , som du ser i backspegeln och när du tittar åt sidan så kommer rädslan springande bredvid dig och vill göra dig sällskap? Om du blickar framåt ser du då framtiden som vill hålla om dig, som vill göra dig sällskap i en trygg och harmonisk famn?
Vågar du ta steget i trappan och ta din egen ängel i din hand och släppa taget och resa in i framtiden med lycka och kärlek i din famn?

Ovido - Quiz & Flashcards