Alla inlägg under februari 2015

Av marie75 - 22 februari 2015 11:36

Dagarna springer i väg och jag försöker hinna med i de som händer. Därför lägger jag fokus på helt andra saker idag än jag någonsin har gjort. Jag ser att många av er är inne trots att jag prioterar andra saker. Tack för stort visat intresse för min blogg. Jag är så tacksam. Önskar er alla en skön och solig dag // Miee

Av marie75 - 17 februari 2015 12:19

Kära läsare inatt hände de saker som gör att jag kommer att vara borta ifrån min blogg ett tag.


// Miee

Av marie75 - 17 februari 2015 08:51

Av marie75 - 16 februari 2015 14:43

Ärligt talar så vet jag faktiskt inte vad som händer just nu. Ja stänger av enegier ifrån alla män och vill faktiskt inte få till mig de som händer just nu. Tredje daten jag tackar nej till! Jag är ingen person som behöver bekräftelse från en massa människor utan är trygg i den situationen jag befinner mig i just nu. Jag respekterar mig själv och behöver inte hoppa runt för att veta att jag duger som jag är. Är inte till salu eller ett byte för någon. Jag har gjort mitt val och respekterar mig själv i de valet. Så alla ni som tror att ni ska få något utbyte av att skicka en massa vänförfrågningar och skriva mail till mig att jag är vacker och vill bjuda ut mig så säger jag så här... Mina känslor ligger på en helt annan plats och mitt val är att jag ska stanna där... Så snälla sluta jaga mig nu.. Tack!

// Linda-Marie

Va?

Av marie75 - 16 februari 2015 08:31

Godmorgon kära ni! Utrensningen är på gång i kroppen och det är dax att tacka för alla erfarenheter jag har haft och fått fram tills nu... Jag vet att nya saker är på väg in och att det är dax att tacka och lämna allt som faktiskt på något sätt har gjort mig förvirrad och påverkat mig.. Det är dax att släppa in störe saker än vad det någonsin har varit. Ännu en ny fas i livet och jag är redo att öppnas ännu mer ... Tack för utrensningen och tack för att jag har tagit mig hit här jag står i dag.


Önskar alla en skön och kärlekfulldag


// Miee

Av marie75 - 15 februari 2015 15:38

Denna helgen står för avslut och rensning av onödiga energier och rensningen är verkligen ett faktum! Alla ni som går runt med diverse fysiska och psykiska åkommor Släpp taget och ta emot de nya! Det är 100 procent nya saker och händelser står i startgroparna! Släpp taget och låt kroppen få göra sin process... Nu släpper jag ut de gamla och gör ännu större plats åt de helt nya!


// Miee

Av marie75 - 14 februari 2015 09:12

Önskar alla underbara kära läsare en fantastisk och härlig Alla hjärtans dag... Njut av dagen och fånga in alla kärlek ifrån vänner, nära och kära, djur och natur. Njut av dagen. Ge dig själv den kärlek du är värd! För glöm inte bort att du är värdefull och älskad för din egen skull för ingen är så vacker och underbar som du !

Kärlek till er från mig!



Miee

Av marie75 - 14 februari 2015 01:11

Idag blommar kärleken  i alla hörn och kanter.. De sprids kärlek ialla butiker och allt handlar verkligen om Kärlek! Visst är det underbart att bli fullständigt överraskad av kärleks gurun.. Och följa med i dessa enegierna fullständigt.. Att bli älskad och få älska tillbaka. Att mötas i det sexuella samspelet och njuta av få vara nära och älska och ge varandra känslan av att vara ett !

Önskar alla en fantastiskt och underbart mysig alla hjärtans dag


Kärlek // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards