Alla inlägg den 22 januari 2022

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni .

Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , har jag märkt , sedan jag blev sjuk . I allafall så blev jag sjukt sugen på nybakade frukost bullar . Detta blev en motivation till dagens frukost . Hittade ett super enkelt recept . Ja har ingen smak eller lukt , men gjorde dessa ändå . Ja tror att dom blev goda . Ska göra om dessa när smaken och energin är på topp

Tog fram några jordgubbar från frysen och gjorde lite sylt . Just nu är socker intag i min kropp , vilket som faktiskt . Ja tar de kroppen signalerar . Någon som har märkt är salt ! Kroppen vill ha salt

Önskar er en fin lördag

Va rädda om er i covid tider


Må gott

// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards