Alla inlägg den 30 juni 2015

Av marie75 - 30 juni 2015 17:55

Hejdå Juni... Du har verkligen inte bjudit mig på din bästa sida detta året.. Jag hoppas verkligen att du släpper in Juli med massa positiv.. Jag har varit tvungen att möta dig dessa hårda och tuffa dagar och tro mig jag är så tacksam för att du går i idé inatt.. Nu tar jag tacksamt emot dig Juli med mycke glädje och skratt.. Harmoni, sinnersro, lycka och frid.. Få rätt på vägen och låt resan börja.. Jag är helt klart redo och jag hoppar mer än gärna på tåget, och ger mig ut på denna underbara resa som måste ligga framför mina fötter , efter allt jag har varit med om.... Tar ni emot mig, för jag är redo!



Tusen tack till er alla som har funnit i mitt liv på ett eller annat sätt denna tunga månad.. Tack för allt mys med dom finaste barnen som har gett mig mer styrka än vad jag vågat hoppas på...

Nu släpper jag in dig kära Juli.. Och fortsätter att följa flödet och lugnet i själen


// Miee

Av marie75 - 30 juni 2015 08:45

Önskar alla en underbara och kärleksfull dag ... Fånga dagen

Miee

Ovido - Quiz & Flashcards