Alla inlägg under mars 2015

Av marie75 - 15 mars 2015 20:45

Så.., nu börjar de nya ... De sista timmarna skakas av.. De är blandade känslor me min fot att gå tillbaka till verkligheten imorgon .... Jag ser verkligen fram emot mot mitt nya Uppdrag .. Men smärtan sitter kvar dock på en lägre nivå.. Så jag är redo till 100 procent även om min läkaren rekommenderade lägre tjänst .. Nu kör vi..., vårterminen 2015... Nu kommer jag ... Från och med i morgon kommer jag att uppdatera min blogg varje dag.. :) så alla ni som följer mig, nu är jag tillbaka hos er... Sov gott kära läsare .. Miee

Av marie75 - 15 mars 2015 07:55

Nu säger jag hejdå till dig sjukskrivning! Nu tar jag nya steg .. Jag är klar och jag lärt mig vad resan innebar .. Jag har tagit nya beslut och vet hur min resa ska se ut. Jag har satt upp ett mål och jag tar steg för steg.. Jag tar chansen för livet är för kort för att inte ge mig själv chansen att följa me på min livs resa..

// Miee

Av marie75 - 13 mars 2015 19:07

Tusen tack för ännu fler grattis hälsingar på min dag i går som även idag har kommit in! Jag har verkligen blivit regält firad ...


Fredags mys.. Med tända ljus ...

Jag ler inom mig ...




Önskar er alla en mysig kväll



Miee

Av marie75 - 13 mars 2015 09:49

Det har varit tuffa veckor med massa tuffa dagar sedan i dec. Det har varit en härligt resa med vänskap och mycket närhet och kärlek. Det har varit mycket skratt och många tokigheter och det har varit mycket tuffa beslut men med ett hjärta som vetat var de skulle gå.. Jag har tagit mig igenom detta pg av att jag har kunnat luta mig mot en stark och bra och fantastisk människa som har tagit en plats som ingen har tagit ! Tusen tack för att du har orkat med mina på min mindre roliga resa som jag varit tvungen att acceptera ... Nu är det sista dagen på min resa som har gjort mig otroligt stark men även medveten om vad jag mår bra av.. Nu är jag redo för att fånga in resten av lycka och sinnersro i mitt hjärta och i min själ... Nu tackar jag för alla erfarenheter och tar tacksam emot sinnersro i mitt hjärta!

Tack alla fantastiska människor som har stöttat och förståt mig.. Ni är guld som glimmar i min vardag . Glöm aldrig de... Tusen tack för att ni funnits och fångat upp mig.. Kärlek till er ... // Linda-Marie - Miee

Av marie75 - 12 mars 2015 19:55

Tusen tack för alla sms telefonsamtal , whats up , Chat meddelanden och meddelanden på min fb! Jag har verkligen blivit rörd av alla era hälsingar. Hade helt underbara barn som sjöng för mig i morse .. Tack fina ni! Tack för en underbar dag tillsammans med dig kära syster ! Älskar dig!

Nu är jag ett år äldre .. Och känner mig precis lika ung och snygg som igår :)


Nu ska jag fortsätta och njuta av denna dagen som faktiskt är min!


Kärlek // Miee

Av marie75 - 12 mars 2015 09:44

Oj vilken härlig födelsedag det är.. Grattis till er alla som delar födelsedag tillsammans med mig. Kram till er



Miee

Av marie75 - 11 mars 2015 06:49

[Bild]

Det går inte en dag utan att du finns i mina tankar ... Du är för alltid saknad i mitt hjärta ... Älskar dig ... Du fattas mig !


Vi ses i Nagialia älska dig

Mamma

Av marie75 - 8 mars 2015 20:02

Nu vankar våren sakta.. Vilken underbara vårhelg de har varit :) solen gör verkligen skut i mitt inre.. Oj va skönt me sol. Jag har verkligen tagit tillvara på denna helgen och dagen idag.. Det har varit helt underbart att få njuta av solen. Jag har varit ute på min första Pw helg.. Helt underbart kan jag säga... Nya enegier med nya steg mot rätt riktigt med min brutna fot, som på 10 veckor klarade av att byta skor i går! Så nu har starten på min träning börjat.. :) stolt och glad...

Hoppas att eran helg har varit i harmoni och massa glädje..,

Önskar er alla en fortsatt skön kväll..


:) Miee

Ovido - Quiz & Flashcards