Alla inlägg den 1 mars 2015

Av marie75 - 1 mars 2015 23:32

Dessa resor som gör oss starka och får oss att rensa.. Jag trodde jag städat klart... De hade jag men inte tillräckligt för att komma länge .. Och jag ska nå toppen.. Jag klättrar och de gör ont men jag känner mig trygg! Jag är trygg .. Och jag har valt rätt plats att vara på... Det blir en del utrensningar på vägen och jag är så tacksam att denna skiten kommer ut... Jag är så tacksam för allt hjälp på vägen och tryggheten som byggs upp inom mig!

// Miee

Av marie75 - 1 mars 2015 08:30

Godmorgon kär ni.. Sovit gott.. Välkommen Mars! Var tog dessa 8 veckorna vägen! Jag hinner inte med.. Ljuset från en röd himmel vaknar sakta denna morgon... Nya och spännande dagar ligger orörda och väntar på att få vakna.. Mars du härliga födelsedagsmånad :) Jag ser fram emot att möta dig med pirrig i magen och en nyfikenhet av så mycket glädje och harmoni. Jag ser fram emot att plocka blommor och sätta i vatten och fylla hemmet med naturens kraft i vackra färger.. Är ni med mig? För nu börjar resan i Mars :)
Kärlek och ljus till er


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards