Direktlänk till inlägg 10 juli 2016

Livet sattes i gungning

Av marie75 - 10 juli 2016 23:21

Livets gjorde sig verkligen påmint denna veckan... De gick i hundra och beskede efter besked slog ner som en blixt i vardagens rutiner ... Det har varit en vecka i dvala med många besked och många tårar ... En tugg semester började och de va definitivt inte enligt min plan ... Att knappt hinna andas i mellan har varit tufft ... Jag e fortfaren i chocktillstånd och har inte hunnit ta in allt ... Jag har försökt att bara vara idag och hitta lugnet men det har varit många tankar som snurrar ...

Livet är skört och livets resa är bara ett lån.. Ett lån som det inte finns någon ränta på ... Lev livet fullt ut och gör saker som ni tänker .. Låt inte tanke gå förbli och tänkt att de gör jag imorgon... Morgondagen vet vi inget om idag , så låt morgondagen vara orörd tills den kommer och gör de ni tänkte idag. Tiden lånar vi och vi vet inte när tiden stannar ... Vi ska stanna upp mer i vardagen och faktiskt låta oviktiga saker vara oviktiga . Lägg energier på viktiga människor och känslor ... Gör tokiga saker , som alltid finns i ditt minne ... Fotografera och skriv , och tala om hur viktiga människor är för dig i ditt liv! Var rädd om dig och dina kära ... Älska och ge kärlek ett ansikte som du alltid kommer minnas med glädje och med värme !


Jag har fått mig ännu ett uppvaknande denna veckan ... Och nu vet jag hur jag ska ta mig fram i framtiden .

Saknade e stor men minnet är större ... Kärlek och ljus ~ Miee


Var rädd om er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards