Alla inlägg den 14 november 2015

Av marie75 - 14 november 2015 21:12

Då kom de många väntat på ... De finns en grupp som självmant går ut och tar på sig skulden. För mig har detta varit självklart länge, att detta skulle hända. Nu hoppas jag verkligen på stora kraft tag ifrån regeringen.. Jag hoppas att många förstår vad de är för människor vi har släppt in när gränsen har varit öppen... Nej är inte Sd anhängare men jag är jävligt rädd om mitt land där jag bor och gärna inte vill fly från!
Just nu delas Sverige upp i två olika lägger och hatet växer på sociala medier ... Vi blir oskakade och många fick sig nog ett stor uppvaknade av alla nyheterna idag.

RIP ~Miee

Av marie75 - 14 november 2015 09:31

Hatet har tagit över fullständigt i Paris inatt ... Människor som missbrukar andras rätt ... Rädslorna sprids på sociala medier och nyheterna..
Vi sitter helt lamslagna och sorgen och rädslan tar vid. Det finns för stort mörkertal av människor vi lever sida vid sida tillsammans med i våra grannländer och även vårt eget för mig osäkra Sverige. Jag vågar inte ens idag skriva mina tankar. Men vi har fått till oss väldigt viktig information om hur osäkert de faktiskt är även i Sverige idag, även om många inte verkar ta vissa signaler på allvar , så gör iallafall jag de.

Jag önskar att kärlek är större än hatet och att frid och sinnesro ska infinna sig ,men tyvärr har många på plats i Paris utryckt känslan av krig !


Va rädda om er ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards