Direktlänk till inlägg 21 november 2016

Kärlek ....

Av marie75 - 21 november 2016 20:29

Idag tog jag en paus från livets puzzel... Jag tog bilen och körde ner till havet ... Där mötes jag av fridfull harmoni ... Det har varit många intensiva veckor och det har varit , glädje , sorg, besvikelse, tårar , missförstånd , frustation och väldig många frågetecken ...

Alice .. dycker upp vart jag än vänder mig och jag va bara tvungen att andas in nya perspektiv igen...

Idag tog jag ett nytt beslut i mitt liv.. och jag ska fullfölja detta.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att livet vänder rätt .

Nu är det snart . För detta året och min träning rullar på för fullt ..


Jag bjuder på lite kärlek ifrån universum som avslut för idag


Ljus och kärlek ~Miee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Skapa flashcards